قالب وبلاگ | قالب
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ

اس ام اس های ارسالی شما عزیزان - اس ام اس عاشقانه p align="center"> ارسال اس ام اس برای وبلاگ 09365747564
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند جویای دانش را دوست می دارد ونیز فرشتگان و پیامبران او. [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اس ام اس عاشقانه
|| مدیریت || شناسنامه || پست الکترونیــک ||  RSS  ||  Atom  ||
*
اس ام اس های ارسالی شما عزیزان

رهگذر قدیمی ::چهارشنبه 93/8/28 ساعت 11:26 عصر

سلام به همه شما دوستان عزیز از شما درخواست دارم که پیامکهای خود را به شماره09365747564 بفرستید تا هم در گسترش وب سهیم باشید و هم کمک زیادی به من کرده باشید لطفا در آخر پیامک اسم خودتان را بنوسید با تشکر مدیر وب

 

گاه نمیدانم چه پیامی را بهانه کنم ؛ تا از حال آنکه دلم با اوست آگاه شوم ؛ این بار که دلتنگل را بهانه کردم ؛ فردا چه کنم
(از طرف.0323***0937)


همچو باران باش رنج جدا شدن از آسمان را در سبز کردن زندگی جبران کن * Z.M *
(از طرف.1846***0936)


یه روز یه کلاغ تو زمستون از گوشت تن خودش میکنه و میداد به جوجه هاش میخوردن ؛ زمستون تموم شد و کلاغ مرد و بچه ها نجات پیدا کردن و گفتن : آخی خوب شد مرد ؛ راحت شدیم از این غذای تکراری ...
(از طرف سینا.4449***0938)


تصمیم گرفتم آتقدر کمیاب شوم شاید دلی برایم تنگ شود ولی افسوس فراموش شدم !
(از طرف طراوت.9554***0939)


یک شاخه گل رز میتونه باغ من باشه و یک دوست مثل تو میتونه دنیای من باشه
(از طرف نیلوفر.3127***0935)


سرزمین حقیقی ما قلب کسانی است که دوستشان داریم حتی از دورترین فاصله ها
(از طرف فیصل برهانی از آبادان.7538***0938)


یه رفیق واقعی مثل خط کف جاده میمونه تیکه تیکه میشه ولی پا به پات میاد
(از طرف مهدی.5815***0915)


کاش پلاک گردنت بودم تا هنگام راه رفتن به ضربان قلبت بوسه میزدم
(از طرف فاطمه.2889***0939)


*   *   **    *   *    *
   ***   **   *   *
کجایی ؟ خسته شدم ؛ هرچی تو ستاره ها میگردم پیدات نمیکنم آخ یادم رفته بود که تو ماهی
(از طرف.2315***0939)


زندگی کاروانیست زودگذر ؛ آهنگیست نیمه تمام ؛ تابلویست زیبا و فریب دهنده
(از طرف.8070***0936)



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته های دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    [عناوین آرشیوشده]

    About Us!
    اس ام اس عاشقانه
    رهگذر قدیمی
    Link to Us!

    اس ام اس عاشقانه

    Hit
    مجوع بازدیدها: 502943 بازدید

    امروز: 0 بازدید

    دیروز: 10 بازدید

    Notes subjects


    اس ام اس عاشقانه[2] .

    Archive


    اس ام اس عاشقانه
    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان
    اس ام اس مناسبتی
    فقط بخاطر تو

    Submit mail

     


    اس ام اس های ارسالی شما عزیزان - اس ام اس عاشقانه
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    page contents